محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 42
  • بازدید کل : 42389

اطلاعیه ای در خصوص مصاحبه غیر حضوری دکتری وزارت بهداشت


مرکز سنجش پزشکی اطلاعیه ای در خصوص مصاحبه غیر حضوری دکتری وزارت بهداشت صادر کرد .

مرکز سنجش پزشکی اطلاعیه ای در خصوص مصاحبه غیر حضوری دکتری وزارت بهداشت صادر کرد . متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد :

با سپاس بيكران به درگاه الهي و آرزوي موفقيت براي داوطلبان آزمون D.Ph سال 1399 ،موارد زير را به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه در مرحله اول آزمون دكتري تخصصي مجاز به انتخاب رشته/محل شده اند، ميرساند:


1. بنابر تصميمات اخذ شده در شوراي سنجش و پذيرش دانشجو در مقاطع تحصيلات تكميلي مقرر شده است با تاييد ستاد ملي مبارزه با كرونا، در پذيرش دوره دكتري تخصصي سال 1399 ،نمره بخش كتبي 70 %نمره كل و نمره بخش مربوط به مصاحبه علمي و سنجش عملي 30 %نمره كل را تشكيل دهد.


2 . با توجه به تأكيدات ستاد ملي مبارزه با كرونا مبني بر رعايت پروتكلهاي بهداشتي و به منظور كاهش تردد و مسافرت ها، بخش مصاحبه بصورت غير حضوري و فقط بر اساس بررسي مدارك، مستندات و كليپ (ارائه مجازي) توسط اساتيد مربوطه در هر رشته خواهد بود.


3 . (از 30 %بخش مصاحبه علمي و سنجش ، 20 %مربوط به مدارك و مستندات سوابق آموزشي، پژوهشي و فناوري و 10 %مربوط به ارائه مجازي از طريق بارگذاري كليپ ميباشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص كليپ ارسالي و كليپ مربوط به بخش تشويقي به دفترچه راهنماي انتخاب رشته/محل موجود در سايت مراجعه كنيد.


4 . هر داوطلب بايد در زمان تعيين شده براي رشته خود اقدام به ارسال مدارك و بارگذاري كليپ نمايد. ارسال مستندات هر رشته در زماني غير از مهلت تعيين شده براي آن رشته امكان پذير نخواهد بود. فرايند بارگذاري مدارك و كليپ از هفته آينده آغاز و زمان بندي رشته ها متعاقباً اعلام خواهد شد. داوطلبان توجه داشته باشند كه هر رشته فقط يك روز مهلت بارگذاري مدارك خواهد داشت، لذا داوطلبان بايد مدارك و كليپ خود را آماده داشته باشند و در روز مربوط به رشته خود بارگذاري نمايند.


5 . هيچ گونه مدركي به صورت حضوري يا كتبي يا ارسال از طريق پست ، اتوماسيون، پست الكترونيكي و غيره پذيرفته نميشود و ترتيب اثر داده نخواهد شد.

6 . نظر به اين كه نتايج آزمون بر اساس مدارك و كليپ ارائه شده توسط داوطلبان، استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب ارسالي هستند، در صورت محرز شدن موارد مغايرت در هر مرحله از آزمون و/يا تحصيل، قبولي داوطلبان كان لم يكن تلقي شده و مسئوليت آن بر عهدهي داوطلبان است و طبق مصوبات هيأت بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.


مشخصات فني كليپ:

حجم كليپ حداكثر 100 مگابايت باشد.
از نظر زماني حداكثر 10 دقيقه باشد.
فايل از نوع mp4 و يا mkv باشد.
كيفيت كليپ مهم نيست، بلكه كافيست از نظر صدا و تصوير واضح باشد. ملاك نمره دهي اساتيد، محتواي كليپ خواهد بود نه كيفيت آن.
توجه : هر داوطلب (در هر رشته) فقط يك بارمجازبه ويرايش كليپ ارسالي (حذف و بارگذاري مجدد)، در همان بازه زماني مشخص شده براي بارگذاري مستندات آن رشته مي باشد.

منبع : اطلاعیه ای در خصوص مصاحبه غیر حضوری دکتری وزارت بهداشت

  انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 13

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما