محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 37
  • بازدید کل : 42345

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ


کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ 99 - 1400 چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه . داوطلبا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فرهنگ ۹۹ - ۱۴۰۰ باید با توجه به اطلاعیه استانشون به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنن .

 

داوطلبایی که متقاضی ورود به رشته علوم انسانی هستن و ثبت نام خودشون رو برای دبیرستان فرهنگ تو تاریخ مشخص شده انجام دادن باید قبل از حضور تو جلسه آزمون کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن چون بدون داشتن این کارت امکان حضور تو جلسه آزمون وجود نداره .

اما از اونجایی که روند ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ ۹۹ - ۱۴۰۰ شهر های مختلف متفاوته خیلی از داوطلبا نمی دونن که چه زمانی و به چه نحوی باید کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ رو بگیرن برای همین تو این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ 99 - 1400 توضیح دادیم .

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ ۹۹ - ۱۴۰۰

مدارس فرهنگ متقاضیای زیادی داره و هر سال دانش آموزای زیادی ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ تهران و اصفهان رو انجام میدن . اما فقط کسایی می تونن تو این مدارس درس بخون که بتونن نمره قبولی رو تو آزمون دبیرستان فرهنگ بگیرن .

داوطلبایی که ثبت نام دبیرستان فرهنگ رو انجام دادن قبل از حضور تو جلسه امتحان مثل همه امتحانای دیگه کارت ورود به جلسه آزمونشون رو به صورت اینترنتی و یا حضوری دریافت کنن . کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ چند روز قبل از آزمون فرهنگ منتشر میشه که تو جدول زیر زمان دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ تهران و اصفهان رو گفتیم .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ
فرهنگ تهران از 9 تیر تا 11 تیر
فرهنگ اصفهان از 16 تیر تا 20 تیر

 

داوطلبا می تونن شانس قبولی خودشون رو برای ثبت نام مدارس شاهد هم امتحان کنن .

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ ۹۹ - ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد دانش آموزا کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ رو باید چند روز قبل از برگزاری آزمون دریافت کنن . اما نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ استان تهران و اصفهان با هم متفاوته . در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ رو برای هر استان گفتیم .

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ ۹۹ - ۱۴۰۰ تهران :

از اونجایی که ثبت نام دبیرستان فرهنگ تهران به صورت حضوری انجام شد نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ هم به صورت حضوری از طریق مدرسه مکان پذیره . داوطلبایی که تو زمان مقرر ثبت نامشون رو انجام دادن باید چند روز قبل از آزمون به مدرسه مد نظر مراجعه کرده و کارتشون رو بگیرن .

 

داوطلبا می تونن در کنار ثبت نام دبیرستان فرهنگ شانس خودشون رو برای ثبت نام مدارس شاهد امتحان کنن .

بیشتر بخوانید : ثبت نام مدارس شاهد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ ۹۹ - ۱۴۰۰ اصفهان :

کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ اصفهان به صورت اینترنتی تو سایت sanjesh.isfedu.ir منتشر میشه . داوطلبایی که ثبت نام دبیرستان فرهنگ اصفهان رو به صورت اینترنتی انجام دادن باید چند روز قبل از برگزاری آزمون وارد سایت sanjesh.isfedu.ir بشن و کارت ورود به جلسشون رو دریافت کنن .

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ اصفهان لینک دریافتش رو براتون میذاریم .

اگه هنوز ثبت نام کتاب درسی پایه دهم رو انجام ندادین با خوندن مقاله زیر می تونین به راحتی سفارش کتاب های درسیتون رو ثبت کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کتاب درسی دهم

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم امادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد قبولی دبیرستان فرهنگ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این مدرسه پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشنا در ارتباط باشین .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چه زمانی باید کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ رو دریافت کنیم ؟

✔️ این کارت معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون فرهنگ منتشر میشه که زمان دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ تهران و اصفهان تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ اصفهان رو از چه سایتی باید دریافت کرد ؟

✔️ این کارت رو باید به صورت اینترنتی از سایت ثبت نام اصفهان دریافت کنین که لینک دریافت این کارت رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ تهران رو به چه نحوی باید دریافت کرد ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفتم کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ تهران رو باید حضوری دریافت کنین .

منبع : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما