محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 41217

شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور


شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 1400 - 1401شامل شهریه ثابت و شهریه متغییر که نسبت به واحدای اخذ شده هستش میشه. داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه رو دارن باید هر ترم شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱رو که طبق مصوبات دانشگاه تعیین شده پرداخت کنن.

 

 

 

دانشگاه پیام نور یکی از بزرگترین مراکز پذیرنده متقاضیان تحصیل در آموزش عالیه که با توجه به برگزاری نیمه حضوری کلاس ها همواره مورد استقبال داوطلبای مقطع کارشناسی ارشد قرار می گیره. داوطلبایی که پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرفته شدن و قصد ثبت نام و تحصیل در این دانشگاه رو دارن ملزم به پرداخت شهریه هستن.

شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 1400 - 1401 از دو بخش شهریه ثابت و شهریه متغییر تشکیل شده و دانشجو هر ترم علاوه بر پرداخت شهریه ثابت باید به نسبت واحد های اخذ شده شهریه متغییر رو هم پرداخت کنه. پس از اونجایی که دونستن میزان شهریه ارشد دانشگاه پیام نور قبل از ثبت نام لازمه در این مقاله شهریه ارشد پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو گفتیم.

 

شهریه کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 1400 - 1401 توسط این دانشگاه در وب سایت رسمی پیام نور به صورت شفاف اعلام میشه. هر داوطلب باید با توجه به گروه آموزشی خودش نسبت به پرداخت شهریه از طریق سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir​ اقدام کنه. شهریه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر میشه.

 

شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شه و تا پایان اتمام دوره تحصیلش در سنوات مجاز بدون افزایشه اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحد های اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شه و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش پیدا می کنه. شهریه یک ترم تحصیلی بر اساس تعداد واحدایی که هر دانشجو در ترم تحصیلی اخذ کرده به همراه شهریه ثابت محاسبه می شه.

 

تا کنون میزان شهریه های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور1400 - 1401 همانند شهریه کارشناسی ارشد پریس خودگردان اعلام نشده. در ادامه جدول شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال گذشته رو برای آشنایی شما عزیزان گذاشتیم. به محض اعلام میزان شهریه های ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ این مقاله رو بروزرسانی می کنیم.

 

شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99 - 1400
    شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی
گروه آموزشی شهریه ثابت دروس نظری دروس عملی کم هزینه دروس عملی پر هزینه و پایان نامه
کلیه رشته ها 11,000,000 1,220,000 3,600,000 5,970,000

 

 

این میزان شهریه به طور تقریبی نسبت به افزایش 10 تا 15 درصدی سال گذشته تخمین زده شده به محض اینکه میزان دقیق شهریه ارشد دانشگاه پیام نور مشخص بشه این جدول به روز رسانی میشه.

 

اگه شما دوست دارید که علاوه بر میزان شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، از شهریه های کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی نیز مطلع بشید، می تونین به لینک زیر سر بزنین.

 

 

 

 

 

 

محدوده شهریه یا تخمین شهریه ارشد پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

با توجه به این که شهریه کارشناسی ارشد پیام نور هر ساله تقریبا بین 10 تا 15 درصد افزایش می یابد، برای رفاه حال داوطلبان محدوده شهریه ارشد پیام نور سال 1400 - 1401 با افزایش 15 درصد به شرح جدول زیر حساب شده است. شهریه کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی و غیر علوم انسانی پیام نور با یکدیگر برابر است.

 

محدوده شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 1400 - 1401
    شهریه متغیر به ازای هر واحد درسی
گروه آموزشی شهریه ثابت دروس نظری دروس عملی کم هزینه دروس عملی پر هزینه و پایان نامه
علوم انسانی 11,726,170 1,290,337 3,822,033 5,971,065
سایر گروه ها 11,726,170 1,290,337 3,822,033

5,971,065

 

 

جدول فوق محدوده شهریه ارشد پیام نور 1400 - 1401 با احتساب 15 درصد افزایش می باشد.

 

ممکنه شما علاوه بر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم پذیرش بشین. در این صورت با خوندن مقاله زیر می تونین از شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مطلع بشین.

 

 

مشاوره شهریه کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

طبق مصوبات دانشگاه پیام نور شهریه متغیر به صورت سالانه افزایش می یابد اما شهریه ثابت در طول سنوات تحصیلی یک دانشجو بدون تغییر باقی خواهد ماند و افزایش آن به صورت تفاوت میان شهریه ثابت دانشجویان ورودی جدید و قدیم لحاظ خواهد شد.

 

دانشجویان مقطع دکتری می توانند از 2 ترم مرخصی متناوب یا متوالی استفاده کنند و برام هر ترم مرخصی تحصیلی باید شهریه ثابت همان ترم را پرداخت نمایند. لازم به ذکر است که صدور مرخصی تحصیلی، بدون پرداخت شهریه فاقد اعتبار است.

 

حداقل نمره قابل قبول در هر یک از دروس اصلی، جبرانی و اختیاری کارشناسی ارشد پیام نور، 12 بوده و دانشجویی که نمره پایین تر از حدنصاب تعیین شده را کسب کند، باید با پرداخت مجدد شهریه متغیر، مجددا آن درس را بگذراند.

 

در صورت غیبت دانشجو در آزمون پایان ترم هر یک از دروس، آن درس برای او حذف خواهد شد و می بایست با پرداخت دوباره شهریه، آن واحد را در ترم های بعدی اخذ نماید.

 

دانشجویانی که توان پرداخت شهریه را ندارند، می توانند از تسهیلاتی که دانشگاه پیام نور به این منظور اختصاص می دهد استفاده نمایند. یکی از این تسهیلات وام دانشجویی می باشد که واجدین شرایط می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سامانه وام دانشجویی نسبت به ثبت نام وام دانشجویی پیام نور اقدام کنند.

 

اگه شما می خواهید از تسهیلاتی مثل وام دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استفاده کنید، می تونید به لینک زیر سر بزنید تا از نحوه باز پرداخت اون اطلاعات کاملی رو بدست بیارید.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره جزییات شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ پاسخ بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین. همچنین می تونین با عضویت در کانال تلگرامی تحصیلیکو اخبار مربوط به کارشناسی ارشد رو دریافت کنین.

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ شهریه ثابت ارشد دانشگاه پیام نور معمولا چقدره؟

✔️ میزان شهریه ثابت دانشگاه پیام نور برای گروه های مختلف متفاوته که میزان دقیق شهریه ثابت هر گروه تو این مقاله گفته شده.

2- ✔️ شهریه ثابت دانشگاه پیام نور هر ترم چقدر افزایش پیدا می کنه؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفته شده شهریه ثابت دانشگاه پیام نور تو طول سنوات مجاز افزایش پیدا نمی کنه.

3- ✔️ شهریه متغییر دانشگاه پیام نور چه جوری لحاظ میشه؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفتیم این شهریه با توجه به میزان واحد هایی که دانشجو اخذ می کنه لحاظ میشه.

منبع : شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

  انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 9

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما